Nytt varumärke - Lenoites

 
 
 

Vi på Session är stolta över att introducera Lenoites, vårt nya varumärke som sätter ögonen i fokus! Nu kan din salong erbjuda dina kunder fransserum och mascara som inte bara förskönar, utan också vårdar dina fransar med hela 83% ögonfransserum.


Lenoites är ett svenskt skönhetsföretag, grundat 2021 av influencern Laila Högfeldt, med en vision att hylla naturlig skönhet. De erbjuder högkvalitativa, användarvänliga produkter skapade med noggrant utvalda ingredienser och vetenskaplig expertis. Genom att inspirera till vardagslyx och förbättra skönhetsrutiner, vill Lenoites hjälpa varje person att bli sitt bästa jag. 

Vad gör Lenoites unikt?

• Fri från prostaglandinanaloger

• Passar känslig hud och ögon

• Säker att använda vid graviditet eller amning

• Vitamin- och peptidbaserad

• Veganskt

 
 

EYELASH ACTIVATING SERUM

Ett ögonfransserum som får tunna, glesa och korta ögonfransar att se längre, tätare och fylligare ut. Serumet innehåller 15 kraftfulla, naturliga och högkvalitativa ingredienser, inklusive biotin, panthenol och peptider. Dermatologisk testad för känsliga ögon.

 
 

EYELASH ACTIVATING

SERUM MASCARA

En revolutionerande kombination av mascara och ögonfransserum som får fransarna att se längre, tätare och fylligare ut. Med en unik sammansättning av ingredienser och innovativ design levererar denna mascara omedelbar volym och längd utan klumpar. Innehåller 83% ögonfransserum

 
 
Lisette Aronsson